کتاب توانگران چگونه می اندیشند

جمعه 21 آذر 1399
16:47
مهدیه خسروجردی

افکار مثبت

معرفی کتاب توانگران چگونه می اندیشند

کتاب توانگران چگونه می اندیشند به قلم چارلز آلبرت پویسانت نوشته شده است این کتاب به شما تکنیک و اصول هایی می آموزد تا به موفقیت و آرزو های خود دست یابید زیرا رسیدن به موفقیت شانسی نیست و ربطی به بخت و اقبال ندارد.شما برای تغییر دادن زندگی خود باید عمل کنید و از شکست نترسید زیرا انسان های موفق هم بار ها شکست خورده اند اما دست از تلاش برنداشته اند.در این کتاب هفت تن از موفق‌ترين مردان ثروتمند جهان، رمز و راز كاميابي خود را در اين كتاب آشكار مي‌كنند.

جملات آموزنده کتاب توانگران چگونه می اندیشند

  • اوضاع و احوال زندگی شما ، زمانی تغییر می کند که برای تغییر آن اقدام کنید .
  • تصورات ذهنی ، تعیین کننده هدف ماست .
  • توانگران پیش از آنکه به اهداف خود برسند ، در آینه دل خود را توانگر دیده اند .

در بخشی از کتاب توانگران چگون می اندیشند میخوانیم

روزی جوانی از استاد فرزانه خود پرسید که چگونه می‌توان خردمند شد؟ استاد او را به کنار رودخانه برد و سرش را در آب فرو کرد. پس از چند لحظه جوان احساس خفگی کرد به تکاپو افتاد؛ اما استاد سر او را همچنان در آب نگه داشت. شاگرد بر تقلای خود افزود، تا خود را از آن وضع رهانید. آنگاه استاد پرسید: "وقتی سرت در زیر آب بود که آرزوی بزرگی داشتی؟" جوان ترسان و لرزان پاسخ داد : "هوا هوا برای اینکه نفس بکشم." استاد گفت: "بسیار خوب، همین پاسخ سوال تو بود. باید در طلب خردمندی هم به همین اندازه مشتاق باشی." این قیاس درباره کسب ثروت به خصوص برای کسانی که در طلب ثروت فراوانند، کاملاً صادق است.

شما می توانید کتابتوانگران چگونه می اندیشند را از افکار مثبت در نسخه PDF و صوتی دانلود نمایید.


[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به afkarmosbat است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]