پنجشنبه 11 دی 1399
16:03
مهدیه خسروجردی

افکار مثبت

معرفی کتاب موفقیت به روش «EFT»

کتاب موفقیت به روش EFT روش و راهکار هایی را به شما می آموزدکه همه افراد بتوانند از آن بهره ببرند، فرصت هایشان را به واقعیت تبدیل کنند.این کتاب بر زندگی افراد اثر مثبت میگذارد و آن ها را به سطح جدیدی از بهبودی می رساند.و محدودیت های ذهن شما را از بین میبرد. باورهایی که بر روی دیوار ذهن شما نوشته شده است. می توانم و نمی توانم ها و باید و نبایدها و رفتار های درست یا غلط برای مثال درباره پول میگویند: اینجا آمریکا است سرزمین موقعیت ها به دنبالش برو." ولی از سوی دیگر ممکن است بگویند که "برای انجام آن خیلی جوان (یا پیر )هستی و یا تحصیلات کافی نداری." که همه این ها مانع بلند پروازی و پیشرفت شما میشود.

«EFT» چیست

مخفف کلماتی که معنی آن ها میشود (تکنیک رهاسازی احساسات) EFT مخفف عبارت:(Emotional_Freedom_Techniques)که به طور خلاصه برای حذف هرگونه خاطره بد، هر نوع احساس منفی و ناخوشایند و هم چنین برای تغییر باورها. و البته برای درمان بیماری‌ها هم از EFT استفاده زیادی می‌شود.

درباره نویسندهکتاب موفقیت به روش «EFT»

گری کریگ در سال ۱۹۹۷ ای اف تی«EFT» ابداع و به دنیا معرفی‌کرد. او مهندس فارغ‌التحصیل دانشگاه استنفورد آمریکا بوده است. وی هسته اصلی این روش را از دکتر کالاهان آموخته و برای تکمیل روش خود از ان ال پی یا برنامه‌ریزی عصبی کلامی استفاده بسیار برده است.

در بخشی از کتاب موفقیت به روش «EFT» میخوانیم

سال ها پیش من و ند در حال گفتگو راجع به فیلم راکی بودیم. به نظر من آن فیلم خیلی هیجان انگیز بود. درباره ی این بود که یک فرد معمولی چگونه خودش را از قید و بندها رها کرده و به مقام قهرمانی جهان در مسابقات بوکس سنگین وزن دست یافته است، بسیار مهیج بود. مثالی با شکوه از توانایی روح انسانی. ولی وقتی از ند نظرش را در این باره پرسیدم گفت "راجع به دو آدم بیکار بود که همدیگر را کتک می زدند". با وجود این که فیلم یکسانی را دیده بودیم.دقیقا همان کلمات، تصاویر، موسیقی و غیره -واکنش های کاملا متضادی داشتیم. چطور چنین چیزی ممکن است؟!

تنها فرقی که داشت نظرگاه متفاوت ما بود. هر یک از ما از ورای فیلتر (افکار دائمی )خود وقایع را می دید و معنی می کرد (واقعیات ما) آن فیلم هم مثل زندگی تصویری بیرونی از یک وضعیت درونی بود. تجربه ی هر یک از ما از آن امری کاملا "درونی" بود. ما زندگی را به شکل تصویر انعکاسی از چهارچوب های ذهنی خود می بینیم. افکار دائمی ما به واقعیت بدل می شوند.

شما می توانید کتاب موفقیت به روش ETF را از افکار مثبت در نسخه PDF دانلود نمایید.


[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به afkarmosbat است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]