کتاب جادوی کار پاره وقت

پنجشنبه 6 آذر 1399
10:54
مهدیه خسروجردی


معرفی کتاب جادوی کار پاره وقت

کتاب جادوی کار پاره وقت به قلم جیم ران نوشته شده است. در این کتاب در مورد بازار یابی شبکه ای و تکنیک ها فوق العاده که شما را به موفقیت های بزرگ می رساند گفته شده است .جیم ران در ابتدای این کتاب گفته است بهای کتاب اهمیت ندارد، بهایی که در صورت نخواندن آن پرداخت خواهید کرد اهمیت دارد.از موضوعات اصلی که در این کتاب مورد بررسی قرار میگیرد بازاریابی شبکه ای است که جیم ران از آن به عنوان جادوی کار پاره وقت یاد می‌کند. اجیم ران تمام اطلاعاتی که در طول زندگی‌اش در رابطه با بازاریابی شبکه‌ای یاد گرفته است را به شما آموزش می‌دهد. در آخر کتاب مصاحبه ای از جیم ران قرار داده شده است که دارای نکات مفید و جالبی است.

درباره نویسنده جادوی کار پاره وقت

جیم ران در مزرعه‌ای واقع در ایالتِ آیداهویِ ایالاتِ متّحده آمریکا متولدشد.او کار آفرین ، نویسنده و سخن ران انگیزشی آمریکایی است.جیم ران یک فرد تاثیر گذار و مورد احترام در زمان خودش است. کارهایِ او تأثیرِ مستقیمی بر آفرینش و گسترشِ افرادِ دیگری که در صنعت رشد شخصی فعّالیت داشتند، داشته است.




در بخشی از کتاب جادوی کار پاره وقت میخوانیم

اتفاقاتی که در زندگی شما روی می‌دهند، مسیر زندگی شما را تعیین نمی‌کنند. بلکه این چگونگی برخورد شما با این وقایع است که آینده شما را می‌سازد. همه‌ی ما شبیه به یک قایق بادبانی در وسط دریا هستیم، این مسیر وزش باد نیست که مقصد ما را تعیین می‌کند بلکه این قایقران و تنظیم بادبان است که مسیر را معین می‌سازد. بادها برای همه ما، به‌طور یکسان می‌وزند: باد مصایب، باد فرصت‌ها، باد تغییرات! آنها حتی زمانی که قایق ما سر و ته شده است نیز می‌وزند.

شما می توانید کتاب 12 ستون موفقیت را از افکار مثبت در نسخه صوتی دانلود نمایید.


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به afkarmosbat است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]