کتاب بخواهید تا به داده شود

يکشنبه 9 آذر 1399
13:19
مهدیه خسروجردی

افکار مثبت

کتاب بخواهید تا به شما داده شود به قلم استر هیکس و جری هیکس نوشته شده است.استر هیکس یک سخنران انگیزشی و نویسنده موفق اهال آمریکا می باشد.استر هیکس بیشتر کتاب هایش را با همکاری همسر خود جری هیکس نوشته است. نمونه کتاب های هیکس «بخواهید و به شما داده می‌شود، آموزه‌های آبراهام» و «بازی برنده‌ها، برنده‌ها برد می‌خواهند و بازنده‌ها نباختن». کتاب بخواهید تا به شما داده شود در سال 2004 منتشر شد و در دسته روانشناسی و موفقیت قرار دارد.این کتاب 22راهکار به شما می آموزد تا خوانندگان بتوانند به خواست های خود برسند و یک زندگی موفق بسازند.

استر هیکس و جری هیکس در این کتاب سعی دارند به مخاطبان بفهمانند که همیشه همه چیز طبق خواسته های آن ها پیش نمیرود تا احساس خشنودی داشته باشند. کتاب بخواهید تا به شما داده شود دارای دو بخش میباشد.در بخش اول احساس فرد را مدیریت میکند و به او یاد می دهد در هر زمان احساس باید چگونه عمل کند و در بخش دوم نویسندگان از فرایند هایی باعث تفاوت در زندگی میشود صحبت می کنند. افکار مثبت کتاب بخواهید و به شما داده می‌شود را در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.کتاب بخواهید و به شما داده می‌شود برای افرادی که قصد دارند یک کتاب مفید در حیطه روانشناسی و موفقیت بخوانند گزینه خوبی خواهد بود.


آنچه استر هیکس در کتاب بخواهید تا به شما داده شود چنین عنوان میکند:
ما را آبراهام می‌نامند و از بُعد غیرفیزیکی با شما حرف می‌زنیم. البته این را باید بدانید که شما هم از بُعد غیرفیزیکی آمده‌اید؛ پس ما فرق زیادی با هم نداریم. دنیای فیزیکی شما تصویری از بُعد غیرفیزیکی ست. درواقع، شما و دنیای فیزیکی‌تان امتداد و دنباله‌ی منبع انرژی غیرفیزیکی هستید. در این قلمرو غیرفیزیکی ما از کلمات استفاده نمی‌کنیم؛ چون به زبان احتیاج نداریم. ما زبانی برای حرف زدن و گوشی برای شنیدن هم نداریم؛ هرچند به صورت کامل با دیگران ارتباط برقرار می‌کنیم. زبان غیرفیزیکی مان، ارتعاش است و جوامع یا خانواده‌های غیرفیزیکی مان، به شکل فکر و نیت هستند. در واقع، ما با ساطع کردن ارتعاش، تجلی پیدا می‌کنیم و با کسانی که شبیه ما هستند، یکی می‌شویم.

شما می توانید کتاب بخواهید تا به شما داده میشود را از افکار مثبت در نسخه صوتی و pdf دانلود نمایید.


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به afkarmosbat است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]